ارسال تیکت (پیام، سوال، درخواست) پشتیبانی جدید
پیگیری تیکتدانشجوی گرامی
درصورتی که دوره ای خریداری نکرده اید، جهت ارسال تیکت از دپارتمان های فروش و مشاوره استفاده فرمایید.
جهت پشتیبانی جهت رفع اشکال درسی و ارتباط با اساتید از دپارتمان حسابدار یار استفاده فرمایید.
از دپارتمان های دیگر جهت پشتیبانی از خدمات و دوره های خریداری شده استفاده فرمایید.
برای ثبت تیکت نیز با دقت کافی موضوع تیکت را انتخاب کنید تا تیکت شما به واحد مربوطه ارسال شود.
از ثبت تیکت های متعدد خودداری کرده و برای دریافت پاسخ در سریعترین زمان، کلیه مشکلات و سوالات خود را صرفا در یک تیکت ارسال نمایید.